niedziela, 2 stycznia 2011

Sałatka z brzoskwinią

Wieczór sylwestrowy spędziliśmy na imprezie trzy pokoleniowej. Mimo wszystko było fajnie. Nie do końca pasowało mi kiedy moja przyszła teściowa poprosiła mnie, żeby zrobiła tą sałatkę. Jakoś połączenie wszystkich składników nie przekonało mnie do zachwytu nad nią, ale... Z grymasem na twarzy zrobiłam wszystko jak w przepisie i spróbowałam. Wyszło na prawdę genialnie. Myślę, że świetnie pasowało by do schabowego ;)




Czego potrzebujemy? :

- kapusta pekińska
- puszka brzoskwiń (latem mogą być świeże)
- paczka rodzynek
- puszka kukurydzy
- majonez
- sól i pieprz

I co dalej? :

- Kapustę i brzoskwinie kroję z czego brzoskwinie na nieco grubsze paski. Do tego leci kukurydza. Rodzynki najpierw namaczamy, a następnie także dodajemy do całości. Doprawiamy majonezem, solą i pieprzem. To wszystko. Proste, a jakże efektywne!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i dyskusji. Jeśli masz jakieś pytania- pisz śmiało. Wkrótce odpowiem. Będzie mi miło jeśli podpiszesz się swoim nickiem (w przypadku anonimów). Tymczasowo włączyłam weryfikację obrazkową z powodu dużej liczby spamu. Wkrótce ją zdejmę.