piątek, 7 stycznia 2011

Brulion z przepisami

Właśnie zakończyłam przeglądanie bloga pisanego przez cuda.wianki. Konsekwentnie strona po stronie, wpis po wpisie czytałam każdy post. Najbardziej mnie cieszyły cudne i kolorowe zdjęcia autorki. "Oh'ów" i "Ah'ów" nie było końca. Niestety moim zdjęciom daleko do takiej perfekcji, ale obiecuję, że chociaż się postaram. A wszystko po to, żeby zainspirować się. Czy się zainspirowałam?



Tak! Tak! Tak!

Wiele przepisów trafi do mojej listy Muszę to zrobić! , a co więcej wszystkie zrobię, ładnie sfotografuję i zaprezentuję w mojej PrzepisoTece.

***


A tymczasem kochana Cuda.wianki życzę Ci wszystkiego najpyszniejszego. 
Ucałuj Faceta i Kruszynka. Dziękuję za pomoc. 
Paulina.

***

P.S. Załączony obrazek to baner bloga Brulion z przepisami

2 komentarze:

  1. Paulinko, niezmiernie mi milo za taaaaki komplement!! bardzo mila rzecz, gdy ja sama obecnie mam kuchenny zastoj... pozdrawiam Cie serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie życzę szybkiego powrotu:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i dyskusji. Jeśli masz jakieś pytania- pisz śmiało. Wkrótce odpowiem. Będzie mi miło jeśli podpiszesz się swoim nickiem (w przypadku anonimów). Tymczasowo włączyłam weryfikację obrazkową z powodu dużej liczby spamu. Wkrótce ją zdejmę.