wtorek, 4 stycznia 2011

Spaghetti aglio e olio

Przepis pochodzi z jakiegoś dodatku do Gazety Wyborczej o makaronach. Kiedyś to przeglądałam u mamy. Spaghetti jest pycha, jeśli jesteś entuzjastą ostrych smaków. Co więcej łatwe w przygotowaniu, a jeśli chodzi o składniki większość z nas ma je zawsze w domu. Idealne na szybki obiad dla niewielkiej ilości osób. Post świeży... właśnie konsumujemy danie.





Czego potrzebujemy? : (na 3 osoby lub 2 bardzo głodne)

- 400gr makaronu Spaghetti
- papryczka chilli (ja dałam 3 papryczki czereśniowe)
- 4-5 ząbków czosnku
- garść natki pietruszki
- sól
- 100 ml oliwy z oliwek

I co dalej? :

Makaron gotujemy al dente z solą i odrobiną oliwy. Na dużej patelni podgrzewamy 100 ml oliwy. Kiedy będzie ciepła dodajemy drobno posiekane papryczki (jeśli wolisz bardziej ostro nie musisz tak dokładnie usuwać pestek) oraz obrane i pokrojone w plasterki ząbki czosnku. Ugotowany makaron przekładamy do oliwy, dodajemy natkę pietruszki i solimy do smaku. To tyle, a jaki efekt!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i dyskusji. Jeśli masz jakieś pytania- pisz śmiało. Wkrótce odpowiem. Będzie mi miło jeśli podpiszesz się swoim nickiem (w przypadku anonimów). Tymczasowo włączyłam weryfikację obrazkową z powodu dużej liczby spamu. Wkrótce ją zdejmę.