wtorek, 4 stycznia 2011

Muszę to zrobić!

Lubię przeglądać różne blogi kulinarne. Przede wszystkim patrzę na zdjęcia. Jeśli jakaś potrawa mnie zaintryguję myślę sobie: Muszę to zrobić! Co więcej nawet planuję, żeby to zrobić. Żeby się zmotywować robię listę. Żeby była jeszcze bardziej skuteczna wrzucam ją na bloga. Takie trochę postanowienia noworoczne. Proszę trzymać kciuki!



Lista "Muszę to zrobić!"

  1. Mini serniczki z dżemem
  2. Koktajl bananowo- czekoladowy z mleczkiem kokosowym
  3.  Galaretka z grzanego wina
  4.  Mohito/Mojito tyle, że ja zrobię całkiem inaczej;)
  5.  Żołądkowa z ogórkiem
  6.  Zielone pierogi z serem i suszonymi pomidorami 
  7. Parowane pulpeciki rybne & spaghetti zasmażane z jajkiem i jogurtem
  8. Łosoś na parze z imbirowo- miodowym pesto na bazie bazylii
  9. Lemon Curd 
  10. Shake kokosowy 
  11. Cytrynowe tiramisu 
  12. Sezamowe noodles  podawane z Kurczak w sezamowym cieście
  13. Lody i banany w karmelu 
  14. Wołowe lasagne, lecz trochę pozmieniane 
  15. Calzone 
  16. Sos winegret musztardowo- orzechowy 
  17. Mojito w wersji tropikalnej i bezalkoholowej 
  18. Pancakes z truskawkami i białą czekoladą 
  19. Pulpety w sosie koperkowym 
  20. Maślankowiec z jagodami, albo innymi owocami. Zobaczymy!
  21. Cytrynowo- brokułowy kurczak z noodles
  22. Batonik śniadaniowy wg Nigelli
  23. Frittata z wędzonym łososiem 
  24. Gorąca biała czekolada 
  25. Wrapsy z wędzonym łososiem 
  26. Placek Pasterza, aż jestem ciekawa
  27. Kawowa Panna Cotta 
  28. Pierożki z kurczakiem z ciasta francuskiego, ale to tylko improwizacja, bo mam własne pomysły
  29. Kokosowe placuszki z ananasem
  30. Chili Con Carne
  31. Baileys tak, tak!!
  32.  Koktajl ananasowy
  33. Masło czekoladowe
  34. Sos karmelowy
  35. Ciasto na słodką tartę
  36. Paprykowe risotto, w mojej wersji
  37. Słoneczny mango koktajl 
  38.  

    Listę zamierzam uzupełniać. A dodatkowo dorzucam kilka własnych potraw, które już robiłam (lub jeszcze nie), ale muszę zrobić ponownie bo nie mam zdjęć. 

    1. Wykwintne spaghetti bolognese
    2. Spaghetti z ostrymi papryczkami, czosnkiem na bazie oliwy
    3. Pulpeciki w porach i pomidorach
    4. Pasta rybno- jajeczna
    5. Pasta jajeczna
    6.  Rolada jabłkowa z ciasta francuskiego
    7. Pierogi bolognese
    8. Sałatka grecka
    9. Sałatka z wędzonym łososiem
    10. Spaghetti carbonara 
    11. Codzienne spaghetti bolognese 
    12. Biało- czarna, gorąca czekolada 
    13. Likier czekoladowy (z mlecznej czekolady)
    14. Likier czekoldaowy ( z białej czekolady)
    i inne, które kiedyś przyjdą mi do głowy:)


    P.S. Szykujmy ślinianki;)



      Brak komentarzy:

      Prześlij komentarz

      Zapraszam do komentowania i dyskusji. Jeśli masz jakieś pytania- pisz śmiało. Wkrótce odpowiem. Będzie mi miło jeśli podpiszesz się swoim nickiem (w przypadku anonimów). Tymczasowo włączyłam weryfikację obrazkową z powodu dużej liczby spamu. Wkrótce ją zdejmę.