sobota, 26 maja 2012

Moja mama... Małgorzata!

Wiecie... Dziś 'Dzień Mamusi'. Co prawda ugina się ku końcowi, ale dopiero teraz mogę usiąść i napisać notkę...

Moja Mama, Małgorzata jest najwspanialszą Mamusią na świecie. Została nią 28 maja 1991 roku. Całkiem niedawno, ale to ja jestem jej pierworodnym dzieckiem. Kocham ją za wiele rzeczy. Przed wszystkim za to, że oprócz mnie jeszcze inni świętują Jej dzień. Tak, mam dwójkę młodszego rodzeństwa. Mam brata, osiemnastoletniego Bartosza oraz dwunastoletnią siostrę Zuzannę. I właśnie za rodzeństwo kocham ją najbardziej... Ale jest jeszcze jedna rzecz, za którą bardzo dziękuję mojej mamie. To umiejętność gotowania. Moja Mamusia jest najlepszą kucharką na świecie! I nawet trochę mnie nauczyła. Oczywiście kocham ją za sto milionów innych rzeczy. Ale o tym jej powiedziałam prywatnie. 

Na pierwszej, dość mocno archiwalnej fotografii ja i moja Mamusia. Zdjęcie wykonane prawie 21 lat temu. 


Druga, specjalnie wybrana przeze mnie fotografia prezentuje moją Mamusię w czasach kiedy miała jakieś 18- 19 lat. Prawda, że niezła z niej laska?


Wspomniałam, że to właśnie mojej mamie zawdzięczam umiejętność gotowania. Poniżej umieszczam linki do potraw, które nigdy nie powstałyby gdyby nie moja Mamusia. 


Smacznego gotowania ze mną i moją Mamusią!





2 komentarze:

  1. Ah te nasze mamy :)
    mi najbardziej z listy przepisów podpasowała kawa mrożona... mmm... uwielbiam kawę w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba każda mama chciałaby mieć taki miły wpis o sobie :)
    Dziękuję Ci za udział w tej szczególnej akcji.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i dyskusji. Jeśli masz jakieś pytania- pisz śmiało. Wkrótce odpowiem. Będzie mi miło jeśli podpiszesz się swoim nickiem (w przypadku anonimów). Tymczasowo włączyłam weryfikację obrazkową z powodu dużej liczby spamu. Wkrótce ją zdejmę.