środa, 30 maja 2012

Ice tea malinowa

Agnieszka z 2drink.pl dała świetną propozycję na domową ice tea o smaku malinowym. Uwielbiam jej butelkowo- sklepowe wersje. Szczególnie zieloną, chociaż czytałam skład wielokrotnie i zastanawiałam się jak to jest możliwe, że coś sprzedawanego jako "ice tea" z herbatą ma niewiele wspólnego. To było jasne, że sama muszę przygotować własną ice tea. A teraz mam sprawdzony przepis. Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś odtworzyć moją ulubioną, zieloną. Jeśli macie przepis to podrzućcie ;)

Póki nie mam zielonej, to zapraszam na czarną o smaku malinowym.











































Składniki: (dzbanek 1,5l)

  • 3 torebki czarnej herbaty
  • 250 ml wrzątku
  • 6 łyżek syropu malinowego
  • 1250 ml wody niegazowanej 
  • ew. kostki lodu












































I co dalej? :

Trzy torebki herbaty zaparzamy kilka minut w szklance wrzątku. Studzimy napar. Wlewamy go do dzbanka. Dodajemy syrop malinowy i uzupełniamy wodą niegazowaną. Przed podaniem można wrzucić kilka kostek lodu.












































+ Akcje:






PrzepisoTeka na Facebook'u

2 komentarze:

  1. Banalne a jakie smaczne ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odtworzyć zieloną mówisz... to da się zrobić, muszę pokombinować :) Chociaż ostatnio jak zrobiłam cały garnek nieziemskiego kompotu truskawkowego to nie wiem, czy chcę pić cos innego do konca lata ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i dyskusji. Jeśli masz jakieś pytania- pisz śmiało. Wkrótce odpowiem. Będzie mi miło jeśli podpiszesz się swoim nickiem (w przypadku anonimów). Tymczasowo włączyłam weryfikację obrazkową z powodu dużej liczby spamu. Wkrótce ją zdejmę.