wtorek, 31 lipca 2012

Pasta jajeczno- kukurydziana

Ta pasta to kolejna potrawa, która zrodziła się z innej (stworzonej przypadkowo). Mam na myśli kotlety z jajek i kukurydzy. Wtedy zależało mi na maksymalnym wyczyszczeniu lodówki. Miałam jajka i otwartą puszkę kukurydzy. W tym przypadku cała kombinacja składników była starannie przemyślana po doświadczeniach ze wspomnianymi kotletami. Tak jak mówiłam... Szukam pastowych inspiracji. Jeśli masz kilka przepisów to więcej info znajdziesz tu.











































Składniki:










































  • 4 jajka
  • puszka kukurydzy
  • pół pęczka szczypiorku
  • 3 łyżeczki majonezu
  • sól, pieprz











































I co dalej? : 

Jajka ugotuj na twardo i obierz ze skorupek. Rozdrobnij je za pomocą blendera. Ziarna kukurydzy również rozdrobnij. Połącz obie masy ze sobą dodając majonez, sól i pieprz. Szczypiorek drobno posiekaj. Cześć dodaj do pasty, a resztą ozdób gotowe kanapki.

PrzepisoTeka na Facebook'u




2 komentarze:

  1. Pyszny pomysł na urozmaicenie śniadania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę mnie nie było w sieci...ale już jestem i mam nadzieję, że zdążę coś dodać do Twojej akcji, bo uwielbiam pasty kanapkowe, szczególnie z jajkami. Kukurydza i jajko wydają się pasować do siebie idealnie.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i dyskusji. Jeśli masz jakieś pytania- pisz śmiało. Wkrótce odpowiem. Będzie mi miło jeśli podpiszesz się swoim nickiem (w przypadku anonimów). Tymczasowo włączyłam weryfikację obrazkową z powodu dużej liczby spamu. Wkrótce ją zdejmę.