wtorek, 3 kwietnia 2012

Smoothie z brzoskwinią i zieloną herbatą

Jakiś czas temu Agnieszka z 2drink.pl zamieściła przepis na Herbaciany smoothie z brzoskwinią. I gdyby nie zielona herbata to zapewne nie pisałabym dziś tego posta. A więc kolejną rzeczą którą uwielbiam jest właśnie zielona herbata. Bardzo lubię jej smak i zapach. Pijam w różnych kombinacjach, kupuję jogurty z jej dodatkiem jaki i inne produkty. Nawet mam perfumy o zapachu zielonej herbaty. Od razu po przeczytaniu przepisu Agi chciałam go zrobić, bo byłam pewna, że mam brzoskwinie w domu. Jak nie brzoskwinie to chociaż ananasy. Oczywiście nie miałam. Mimo to smoothie wykonałam już następnego dnia od publikacji Agi. Wpis dodaję z lekkim opóźnieniem. Tak to jest, że jak mam masę pomysłów na treść postów to mam odwrotnie proporcjonalne mniej czasu.

Problemy fotograficzne takie same jak tutaj. Jak nie gorsze.











































Czego potrzeba? : (3 porcje)

  • 6 połówek brzoskwini z puszki
  • 300 ml schłodzonej zielonej herbaty bez cukru
  • pół łyżeczki startego imbiru
  • kostki lodu










































I co dalej? :

Wszystkie składniki zblenderować razem do uzyskania jednolitej konsystencji. Podawać od razu.













































+ Akcje:
Lubię herbatę!






15 komentarzy:

  1. z przyjemnością zrobię i wypiję ;)
    pozdrawiam,
    Szana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam zieloną herbatę! Koniecznie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że zielona herbata ma zwolenników. Niestety ma też sporo przeciwników ;(

      Usuń
  3. Też mam perfumy o zapachu zielonej herbaty! :))) Cieszę się, że mój przepis przypadł Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie było wczoraj :) a Twoje super

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam :D Już od jakiegoś czasu planuję poeksperymentować z herbatą zieloną :D Na pewno go spróbuje niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak poszło. Jak pojawi się przepis na Twoim blogu to przekaże go do autora przepisu to na pewno Cię zalinkuje.

      Usuń
  6. Jakoś nie mam przekonania do smoothie, ale co kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smoothie może i jest smaczne, ale nie ugasi pragnienia tak jak dobra mrożona herbata. Ja preferuję dobrą Ice Tea od https://www.herbapol.com.pl/produkty/spozywcze/ice-tea-pl której smak szczególnie brzoskwiniowy jest tak wyrazisty jakbyśmy pili świeżo zerwane i zmiksowane brzoskwinie. Zresztą kto z nas nie zna herbaty mrożonej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami takie wynalazki są dobre, aby zróżnicować smak herbaty i napić się czegoś innego. Jednak ja od zawsze jestem wielką zwolenniczką herbaty https://big-active.pl/ i pijam ją za każdym razem jeśli mam na to ochotę i możliwość. W sumie jestem przekonana, że dobra owocowa herbata zdecydowanie wpływa na nasz cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z herbat polecam przede wszystkim zieloną. Zielona herbata jest bardzo smaczna i ma wiele zdrowotnych właściwości. Ja zawsze najpierw parzę ją odpowiednio długo w specjalnym kubku z zaparzaczem, który nabyłem ostatnio na https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/kubki-i-szklanki. Dzięki parzeniu do naparu przedostają się drogocenne substancje z liści herbaty. Dlatego warto jest zwrócić uwagę na czas, a także sposób parzenia tego napoju.

      Usuń
  9. A czy pijecie wodę alkaiczną ? Ja właśnie znalazłam https://ideau.pl i teraz mnie zaciekawiło to, że wpływa korzystnie na metabolizm, korzystnie również wpływa również na poprawę koncentracji, samopoczucia itd.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i dyskusji. Jeśli masz jakieś pytania- pisz śmiało. Wkrótce odpowiem. Będzie mi miło jeśli podpiszesz się swoim nickiem (w przypadku anonimów). Tymczasowo włączyłam weryfikację obrazkową z powodu dużej liczby spamu. Wkrótce ją zdejmę.