czwartek, 30 sierpnia 2012

Versatile Blogger Award

Dziś nietypowo...

Nominowały mnie Beti z bloga Kruche babeczki (notabene nowy, dobrze zapowiadający się blog) , Qualietta z bloga Skarbnica smaków oraz Ola z Kuchni szeroko otwartej.






Zasady:
  • * nominacja 15 blogów, które Twoim zdaniem zasługują na wyróżnienie
  • * poinformować nominowanych blogerów o tymże fakcie
  • * wyłonić o sobie 7 faktów;))
  • * podziękować Blogerowi, który Cię nominował u Niego na blogu
  • *dołączyć nagrodę The Verstite Blogger Award u siebie na blogu

Zatem i ja wezmę udział w zabawię...

Nominacje:

Miejsca od 1 do 15- nominuję każdego blogera, który chce wziąć udział w zabawie. Nie chciałabym nominować teraz piętnaście osób, gdyż nie każdy lubi takie zabawy.


Siedem faktów o mnie:

1. Jestem świeżo upieczoną narzeczoną. Być może niektórzy z Was już o tym wiedzą. Tomek poprosił mnie o rękę 13 lipca 2012 (piątek trzynastego) podczas wieczornej kąpieli w morzu Śródziemnym w Tunezji.

2. Od marca planuję przeprowadzkę ze Skierniewic do Łodzi. I tak odwlekam z miesiąca na miesiąc...

3. Planuję założenie aparatu ortodontycznego.

4. Zawsze chciałam mieć własnego bloga. PrzepisoTeka jest spełnieniem tych marzeń, ale ostatnio poczułam potrzebę posiadania drugiego bloga, w którym będę opowiadać o wszystkim poza gotowaniem. I tak niedawno powstała Życioteka.

5. Uwielbiam pić colę. Wiem, że jest niezdrowa, dlatego stwierdziłam, że będę pić ją tylko w bardzo rzadkich okolicznościach. Wprowadzę to w życie kiedy tylko wypiję dwie ostatnie butelki kupione tydzień temu.

6. Już dawno wyczerpałam limit zdjęć na moim koncie na bloggerze. Każde zdjęcie pojawia się tu dzięki imageshack.us

7. Wzięłam udział w tej zabawie dlatego, że bardzo rzadko dostaję takie nominacje, serio. I jest mi bardzo miło.


Kiedyś brałam już udział w podobnej zabawie. Kolejne siedem faktów o mnie tutaj.

Paulina:)



1 komentarz:

  1. Klops, ktoś mnie wyprzedził :(.
    U mnie też znalazłaś się "na liście". Już za sam pomysł z wywiadami należy Ci się nagroda.
    Jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie:
    http://skarbnica-smakow.blogspot.com/2012/08/blogi-nagrody-i-zabawy.html

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i dyskusji. Jeśli masz jakieś pytania- pisz śmiało. Wkrótce odpowiem. Będzie mi miło jeśli podpiszesz się swoim nickiem (w przypadku anonimów). Tymczasowo włączyłam weryfikację obrazkową z powodu dużej liczby spamu. Wkrótce ją zdejmę.