piątek, 10 sierpnia 2012

Koktajl kokosowo- ananasowy

Młodsze rodzeństwo wujeczne przyjechało na wakacje do mojej babci. Siostra lubi mojego bloga. Z racji, że w tym tygodniu nie pracuję postanowiłam trochę podopieszczać ich kubki smakowe. Właśnie z tej okazji powstał dzisiejszy koktajl. Przepis pochodzi z książki "1001 koktajli" (pozycja 979- "Kokosowy sen", strona 367 :). Zależało mi jednak, aby zużyć całą puszkę mleka kokosowego, więc zwiększyłam proporcje. W trakcie przygotowania doszłam do wniosku, że przydałoby się więcej soku ananasowego.






Składniki (1,5 l):

  • 600 ml zimnego mleka
  • 400 ml mleka kokosowego
  • 500 ml soku ananasowego
  • 15 kostek lodu











































I co dalej? :

Wszystkie składniki zmieszaj razem w blenderze kielichowym.Podawaj schłodzone.











































PrzepisoTeka na Facebook'u


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i dyskusji. Jeśli masz jakieś pytania- pisz śmiało. Wkrótce odpowiem. Będzie mi miło jeśli podpiszesz się swoim nickiem (w przypadku anonimów). Tymczasowo włączyłam weryfikację obrazkową z powodu dużej liczby spamu. Wkrótce ją zdejmę.