poniedziałek, 7 stycznia 2013

Sałatka z łososiem, jajkiem i gotowaną marchewką

Ta moja Mama to jest mistrz! Nie wiem skąd ona bierze te pomysły... Tym razem chodzi o sałatkę, którą mi podpowiedziała. Właściwie zrobiłyśmy ją na Wigilię, a potem ja powtórzyłam na Sylwestra. Nie sądziłam, że te składniki mogę się tak fajnie skomponować ze sobą. No bo zobaczcie... Wędzony łosoś, jajka na twardo i ugotowana marchewka. Proste i bajeczne w smaku, mimo, że gotowa sałatka nie jest zbyt fotogeniczna. 










































 Składniki:

  • 100 g wędzonego łososia sałatkowego
  • 3 ugotowane marchewki  (mogą być z rosołu)
  • 4 jajka na twardo
  • 3 łyżki majonezu
  • sól, pieprz


I co dalej?:

Łososia, jajka i marchewki pokrój w niewielką kosteczkę. Składniki zmieszaj razem wraz z solą i pieprzem. Dodaj majonez. Zmieszaj wszystko ponownie, aż majonez będzie równomiernie rozprowadzony. 










































+ Akcje:





















































Jeśli szukasz innych łososiowych sałatek to koniecznie zajrzyj tutaj
Czy wiesz, że wędzony łosoś jest świetnym składnikiem do pysznej potrawy z makaronem? Przekonaj się klikając tutaj i tutaj.


Jeszcze dziś wieczorem zapraszam na drinka. Kolejny przepis z kategorii drinki i alkohole w okolicach godziny 18 ;)


6 komentarzy:

  1. Faktycznie niby prosta ale zapowiada się smakowicie

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wędzonego łososia, a tu taki wspaniały przepis na wigilijną sałatkę!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym tu dodała czosnek i koperk

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie takie sałatki są bardzo fajne i muszę przyznać, że u mnie również często się jada rybę. Ja sobie zachwalam także fajny przepis https://mowisalmon.pl/przepisy/zupa-piwna-z-serem-cheddar-i-cygaretkami-z-ciasta-filo/ gdzie faktycznie jest on przeznaczony dla osób dorosłych.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i dyskusji. Jeśli masz jakieś pytania- pisz śmiało. Wkrótce odpowiem. Będzie mi miło jeśli podpiszesz się swoim nickiem (w przypadku anonimów). Tymczasowo włączyłam weryfikację obrazkową z powodu dużej liczby spamu. Wkrótce ją zdejmę.