wtorek, 19 czerwca 2012

"Panierka inna niż zwykle'- podsumowanie akcji

Panierkowa akcja dobiegła końca. Minął miesiąc podczas , którego zebraliśmy kilkadziesiąt naprawdę interesujących pomysłów na smaczne (i zdrowsze panierki). Osobiście jestem bardzo zadowolona z wyników akcji. Mam teraz wszystko w jednym miejscu i pragnę podzielić się tymi smakami z Wami. Może ktoś z Was z nich skorzysta? Może już sięgnęliście po jakiś pomysł? Ja dzięki tej akcji po raz pierwszy przygotowałam kurczaka panierowanego w chipsach paprykowych i wiórkach kokosowych. Bułka tarta idzie w odstawkę :)




Zobacz kto co ugotował ^^

2 komentarze:

Zapraszam do komentowania i dyskusji. Jeśli masz jakieś pytania- pisz śmiało. Wkrótce odpowiem. Będzie mi miło jeśli podpiszesz się swoim nickiem (w przypadku anonimów). Tymczasowo włączyłam weryfikację obrazkową z powodu dużej liczby spamu. Wkrótce ją zdejmę.