czwartek, 5 stycznia 2012

Mojito

A właściwie Polish Mojito.

Nie mam pojęcia czy ten przepis zostanie przez Was zauważony. Szczerze w to wątpię. Chociażby przez mnogość różnych mojito w tej akcji. Ale ja po prostu muszę się z Wami nim podzielić. Co w nim nowego? Nie wiele. Ale długo nad nim pracowałam, aby stał się moim ulubionym drinkiem. I w końcu się udało. I właśnie taki efekt prezentuję Wam. Kluczem było wyrzucenie rumu i dodanie wódki. Jakoś rum mi nie pasuje... Kto chcę skoczyć ze mną na drinka?














































Czego potrzeba? : (jedna szklanka, ok. 300 ml)

ok. 30 ml wódki
pół limonki
2 łyżeczki cukru trzcinowego
ok. 8 listków świeżej mięty
kilka kostek lodu
woda gazowana

I co dalej? : 

Do szklanki wlewamy wódkę. Dodajemy cukier, rozerwane w rękach listki mięty. Pół limonki kroimy na trzy części. Wyciskamy z nich sok prosto do drinka. Wrzucamy też resztę limonki*. Wszystko razem mieszamy. Dodajemy kostki lodu, tak aby wszystko razem zajmowało całą szklankę. Dopełniamy wodą gazowaną.

*Limonkę trzeba sparzyć!

A ponieważ po sylwestrze wszystko miałam w domu:



Oraz jest to jak najbardziej drink:



Na urodziny idealne:

4 komentarze:

  1. Zrób mi takie:))patrzę sobie na to zdjęcie i mam na nie ogromną ochotę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. na mojito oczywiście, nie na zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie do Skierniewic to chętnie zrobię.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i dyskusji. Jeśli masz jakieś pytania- pisz śmiało. Wkrótce odpowiem. Będzie mi miło jeśli podpiszesz się swoim nickiem (w przypadku anonimów). Tymczasowo włączyłam weryfikację obrazkową z powodu dużej liczby spamu. Wkrótce ją zdejmę.