środa, 25 stycznia 2012

Blue water drink

Odkąd pamiętam zawsze lubiłam drinki. I te alkoholowe i te bez procentów. Podobały mi się ze względu na kolory. Ów drinki chętnie też zamawiałam w różnych barach. Ale tak właściwie czemu mam przepłacać? Oczywiście, nie mówię, że już nigdy nie pójdę do żadnej knajpki na drinka. Ale jak się okazuje na drinki też można mieć fajne przepisy. I co najlepsze takowe przepisy można wymyślać. Można też zmieniać przepisy już istniejące. Czy do tego potrzeba wielkiego barku z niezliczoną ilością różnych butelek? Można, ale nie trzeba. Ostatnio czytam bloga 2drink.pl. Jestem nim zachwycona. Autorka przekonuje (1, 2, 3, 4), że wystarczy mieć kilka pewniaków, aby przygotować wiele bardzo różnych drinków. Uwierzyłam w to. U mnie w barku znajdziecie srebrną tequilę, wódkę, syropy barmańskie: blue curacao i grenadyna oraz różne soki i napoje (również polecam serię "Owoce świata"). Wystarczy pokombinować. Spróbuję Was do tego przekonać. Co więcej...Na moim blogu powstała nowa podstrona "Drinki i alkohole" (znajdziecie tam różne przepisy). Zamierzam ją rozwijać :)













































Czego potrzeba? : (na jeden drink)

  • 30 ml srebrnej tequilli
  • 150 ml sprite
  • 10 ml syropu blue curacao
  • 4 kostki lodu
  • łyżeczka soku z cytryny











































I co dalej? :

Do szklanki wlewamy tequilę oraz sprite. Mieszamy. Wrzucamy kostki lodu i podlewamy wszystko blue curacao. Nie mieszamy. Tak podany wygląda cudnie.

Przepis dodaję do akcji:








7 komentarzy:

  1. Ojej, bardzo mi miło, dziękuję za miłe słowa :))
    Drinki są fajne, a jeszcze fajniejsze, jak się samemu kombinuje i miesza smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa chce mieć wszystkie produkty potrzebne do zrobienia takiego cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow... Tequila ze spritem o.O oryginalnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt, że było smaczne. Czasem warto pokombinować :D

      Usuń
  4. Fajny blog i przepisy ale na Boga poczytaj trochę na temat stosowania "ów" bo aż razi w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i dyskusji. Jeśli masz jakieś pytania- pisz śmiało. Wkrótce odpowiem. Będzie mi miło jeśli podpiszesz się swoim nickiem (w przypadku anonimów). Tymczasowo włączyłam weryfikację obrazkową z powodu dużej liczby spamu. Wkrótce ją zdejmę.