piątek, 18 listopada 2011

Sprite z lodami

Bo ja lubię tak na przekór.... Inaczej niż wszyscy. I zawsze tak było. Mamy drugą połowę listopada. Termometr wskazuje zero stopni. A ja co wam serwuje? Sprite z lodami. Z LODAMI!! Ale kiedy zobaczyłam ten przepis, to wiedziałam, że muszę go spróbować. Żadne tam czekanie na lato. Teraz! Zaraz! Po doświadczeniu z Ice coke byłam pewna, że to jest to. A nawet lepsze niż wersja z colą. Na prawdę polecam.Teraz czy latem. Nam smakowało :D


Czego potrzeba?: (porcja dla dwóch osób)

  • 2 gałki lodów (ja miałam waniliowe, ale zastanawiam się nad cytrynowymi)
  • 1 l napoju typu Sprite
  • 2 plastry cytryny lub limonki


I co dalej?:

Do wysokich szklanek wrzucamy po gałce lodów. Zalewamy je ostrożnie sprite'em. Powstanie gęsta piania. Całość dekorujemy plastrem cytryny lub limonki. Podawać ze słomką :D

Startujemy do akcji:


W kategorii: żółty

5 komentarzy:

  1. łał ciekawe. Lody rozpuszczają się w sprajcie ? bo jakoś nie umiem sobie tego wyobrazic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maniu, tak:P Zachodzi taka reakcja, że od razu robi się taka fajna pianka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wypróbuję! Super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł! można wykorzystać jako jeden z drinków na sylwestra :) sprite, vermut i lody... mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm... Bardzo smaczne. Zachęcam, żeby zrobić. Sama próbowałam:P

    Pozdrawiam, Zuzia.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i dyskusji. Jeśli masz jakieś pytania- pisz śmiało. Wkrótce odpowiem. Będzie mi miło jeśli podpiszesz się swoim nickiem (w przypadku anonimów). Tymczasowo włączyłam weryfikację obrazkową z powodu dużej liczby spamu. Wkrótce ją zdejmę.