środa, 4 września 2013

Sałatka z makaronem i kabanosem

Lubię sałatki taki jak ta ponieważ są idealne na imprezę i śmiało można je przygotować na obiad czy kolację. Makaron zaspokoi nasz głód na długo, a kabanos i suszone pomidory nadadzą sałatce fajnego smaczku.











































Składniki (na 4 porcje):


  • 250 g makaronu kolanka
  • 200 g cienkich kabanosów
  • puszka kukurydzy
  • 8 suszonych pomidorów
  • pęczek szczypiorku
  • 2 łyżki majonezu
  • sól, pieprz










































I co dalej?:

Makaron ugotuj al dente. Kabanosy i pomidory pokrój drobno. Szczypiorek posiekaj. W misce zmieszaj makaron, kukurydzę, kabanosy, pomidory szczypiorek, majonez oraz przyprawy. Podawaj zaraz po przygotowaniu.

28 komentarzy:

  1. Lubie takie salatki. A ta jest prosta, smaczna i oryginalna... przy okazji zapraszam na konkurs do siebie
    http://basinepichcenie.blox.pl/2013/09/KONKURS-Do-wygrania-rondel-Eala-o-wartosci-190zl.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basi nie działa mi ten blog. Co to za konkurs?
      Co do sałatki to uwielbiam taką. Sprawdzę przepis i może uda mi się w wolnej chwili coś przygotować.

      Usuń
  2. super salatka, dziekuje za wpis:) ale zdjecia wielkie hehe :D dorbze wszystko widac. Ja dodalam kabanosow na wage chyba do kani, fajnie smakowalo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia po prostu się rozjechały. Już poprawione.

      Usuń
    2. Sałatka super! Dobrze, że rozpisane są szczegóły, zawsze to skorzystam. Postaram się zrobić jak trzeba.

      Usuń
  3. Nie przepadam za pomidorem, dlatego zrobię bez :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sałatka :) na prawdę bardzo fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  5. również lubię makaron w sałatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne są takie sałatki, bo nie wymagają wiele pracy, a dzięki makaronowi są syte :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, proste i przede wszystkim pyszne danie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Jakie dokładnie kabanosy dodałaś? Ja ostatnio kupiłam Tarczyński ale nie byłam w 100% zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co pamiętam to to, że były wieprzowe. A co nie tak z Tarczyńskim?

      Usuń
  9. Można również dodać starty ząbek czosnku. Sałatka jeszcze zyska na aromacie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze jakaś opcja na obiad :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i dyskusji. Jeśli masz jakieś pytania- pisz śmiało. Wkrótce odpowiem. Będzie mi miło jeśli podpiszesz się swoim nickiem (w przypadku anonimów). Tymczasowo włączyłam weryfikację obrazkową z powodu dużej liczby spamu. Wkrótce ją zdejmę.