środa, 22 grudnia 2010

Świąteczny czas

Wydawać by się mogło, że z racji świąt dużo czasu spędzam w kuchni przez co czekać tu będzie masa wspaniałych przepisów... Nic z tych rzeczy ;( To przywilej mojej babci, a ja jak co roku jestem kierownikiem do spraw sprzątania. Tak, tak... Nawet nieźle mi to idzie. Ale jest pocieszenie! Może uda mi się skoczyć do mamy, która dziś będzie robić rybę po grecku i jakiś nowy przepis z łososiem i szpinakiem. Aż sama jestem ciekawa. I wtedy spróbuję wstawić coś nowego. Tymczasem wszystkim życzę wesołych świąt. Wstawiam swoją domyślną kartkę własno-paintowo przeze mnie narysowaną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i dyskusji. Jeśli masz jakieś pytania- pisz śmiało. Wkrótce odpowiem. Będzie mi miło jeśli podpiszesz się swoim nickiem (w przypadku anonimów). Tymczasowo włączyłam weryfikację obrazkową z powodu dużej liczby spamu. Wkrótce ją zdejmę.