piątek, 17 grudnia 2010

Na powitanie

Witam wszystkich głodomorów i smakoszy.
Trochę pod namową, a trochę z własnej chęci postanowiłam założyć kulinarnego bloga. Takiego z przepisami, poradami, opowieściami i zdjęciami. A wszystko z własnej autopsji.
Robię to dla siebie (zawsze chciałam mieć archiwum swoich wypróbowanych przepisów), dla szukającego inspiracji czytelnika i ogólnie dla każdego.
Przepisy, które będę tu umieszczać będą przeze mnie sprawdzone (i czasem zmodyfikowane). Chcę do każdego przepisu dodać zdjęcia. Dlatego czasem będę niesystematyczna.
Tymczasem smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i dyskusji. Jeśli masz jakieś pytania- pisz śmiało. Wkrótce odpowiem. Będzie mi miło jeśli podpiszesz się swoim nickiem (w przypadku anonimów). Tymczasowo włączyłam weryfikację obrazkową z powodu dużej liczby spamu. Wkrótce ją zdejmę.